Systemy rejestracji czasu pracy

Elektroniczne systemy rejestracji czasu pracy umożliwiają automatyczną rejestrację godzin wejścia i wyjścia pracowników. Na tej podstawie dostarczają aktualnych informacji o obecności i czasie pracy zatrudnionych osób. Dodatkowo pozwalają wyeliminować papierowe listy obecności. Systemy RCP doskonale sprawdzają się w firmach i instytucjach ze zmiennymi godzinami rozpoczęcia i zakończenia pracy – tam gdzie konieczne jest bilansowanie w dłuższych okresach rozliczeniowych rzeczywistego czasu pracy z przyjętymi normami.

Z uwagi na skomplikowane przepisy w zakresie rozliczania ruchomego czasu pracy wprowadzenie systemu RCP znacznie zmniejsza ilość czasu koniecznego na prowadzenie rozliczeń. System rejestracji czasu pracy może być jednocześnie systemem kontroli dostępu wystarczy połączyć go z zamkami magnetycznymi drzwi. Odczyt karty uprawnionej osoby otwiera drzwi i zostaje zapisywany w systemie RCP jako wejście.

Dodaj komentarz